Ansökan om ungdomsbiljett för elever födda år 2007

Den här tjänsten kräver inloggning

För dig som har fyllt 19 år men inte avslutat dina gymnasiestudier finns möjlighet att ansöka om ungdomsbiljett från Kävlinge kommun för ytterligare ett läsår. 

Ansökan behöver vara inne senast den 6 juli 2026 för att ha en giltig biljett från 1 augusti. 

 

Följande behövs för e-tjänsten

  • BankID eller Mobilt BankID

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa